viernes, febrero 05, 2010

Videoreceita: Faisáns braseados con viño doce e uvas

Non sei se pode parecer complicada ou sinxela, pero xa podo dicir que quero a estas aves ou elas me queren a min pois collinlles o punto e da caza é a miña especialidade logo de 3 preparacións bastante similares.
Neste caso xoguei co doce-ácedo da mestura de 2 viños do Sur, o doce do Montilla-Moriles e o punto agrio dun vinagre vello de Xerez, as uvas para darlle un punto de frescor ao prato e tamén porque foron o último prato consistente do 2009.
Algunhas recomendacións: as aves teñen que estar libres de plumas, poden precisarse unhas pinzas para arrincarlle as mais miúdas. Para douralas prefiro a manteiga ao aceite de oliva, excepción á miña tradición na cociña, aínda que logo lle engada unha culleriña para as verduras. Convén facelas lentiñas e non movelas moito, pois ao poñerse tenras coa cocción lenta podémolas desfacer.
Para acompañar eu so usei un simple puré de patacas , a salsa e as ceboliñas. Penso que é suficiente e resalta os sabores. Sei que a prsentación non é a mellor, pero as urxencias do derradeiro día do ano e o número de comensais non me permitiron prestarlle mais adicación.