sábado, mayo 30, 2009

...ou como tratar de matar unha lingua


2 comentarios:

Costadamorte dijo...

Por pura supervivencia do galego é imprescindible darlle nistas eleccións europeas un toque a Feijoo para que cese na persecución da nosa lingua…
Polo galego, na Galicia hai que votar contra iste PP que representa Feijoo, a fin de contas istas eleccións non son determinantes para configurar gobernos, pero si sirven para pulsar a opinión dos votantes…
Eu penso que o mais eficiente e votar BNG, pero se isa opción parecelles demasiado extrema aos votantes tradicionais do PP, tamén lles propoño que voten a papeleta do seu partido, (o PP), pero escribindo algo a prol do galego para que o voto sexa nulo…
Tratase de facerlle comprender a Feijoo que con isa política linguística galegofoba que está a encetar, pode perder mais votos de galegofalantes conservadores que os que vai gañar dos radicais antigalegos de Galicia Bilingue…
Xa que isa parece ser a única linguaxe que entende, a linguaxe electoral, cecais unha baixada do PP na Galicia xunto cun incremento do voto o BNG e de votos nulos sobre papeletas do PP pode ser unha mensaxe intelexible para el...

Nico dijo...

Ben , respecto a túa publicidade e petición do voto, pero supoño que saberás que eu son do PSdeG-PSOE e hai tempo que saquei as manifestacións partidistas (que non as políticas como este anuncio) do blog.
Non é unha reprimenda, exprésate con liberdade e sen insultar a ninguén que eu sempre o publicarei, pero tede en conta que eu non pido o voto dende aquí para o meu partido xa hai un tempo.
Iso sí , coincido en que o PP e Feijóo precisan dun castigo neste tema.