viernes, febrero 27, 2009

Do mellor de 2008: Vetusta Morla "Salvese quien pueda"

O 2008 foi o ano da sorte deste madrileños que seica levaban xa como grupo nove anos tocando por circuitos indies alternativos. Non sei moi ben como clasificalos despois de ir escoitando o seu disco pouco a pouco e gustándome máis e máis, dende logo teñen unha personalidade propia ben definida . O que sí teño claro é que así , de entrada, non é un grupo fácil , pero par ir entrando neles axudan as súas letras , potentes, directas, cun punto de pesimismo agresivo e inconformismo.
Supoño que este é un triunfo merecido pola calidade e a constancia e o seu fantástico disco "Un día en el mundo" xa leva uns cantos premios e colleitará moitos máis, por certo teño gañas de velos nun directo pois son un grupo xa curtido.
Xa sei que iste é un dos discos favoritos do ano do meu amigo Manuel Cortizo, tamén me gusta que sexa un dos preferidos do que eu espero sexa o novo lehandakari, o compañeiro Patxi López, como puiden ler aquí



De propina "Un día en el mundo"

1 comentario:

marycu dijo...

molino de rafa,disco favorito d cortizo...no me envías la foto...me caes fatal,mi voto chao!!!!