jueves, diciembre 11, 2008

Compras en Barna




Loxicamente da visita a BCN trouxen no saco algunas cousas para ir probando e outras que xa me son imprescindibles na Boquería como as Butifarras del Perol ou os Boletus secos (polo bo prezo ao que están alá). Ademais tamén no inmenso mercado barcelonés merquei unhas guindillas de diferentes cores que usarei para facer uns aceites picantes que de seguro que serán envexa do meu amigo Guillermo Aymerich grande afecionado a estes sabores e po de russinyols (cantarelas) da comarca da Bergada que terei que experimentar con diferentes receitas.


Desta tamén pasei pola magnífica e exemplar tenda de Vila Viniteca, ese emporio do bo comer e mellor beber, propietario de La Vinya del Senyor da que xa teño falado aquí. Tamén no barrio del Born as tendas de Vila Viniteca, unha impresionante de viños e licores e outra de alimentación situadas unha fronte á outra, son do mellor de Barcelona e supoño que nos xéneros que eles tratan do mellorciño de España e Europa.


So entrar na de alimentación é un auténtico pracer para os sentidos e mesmo pasar pola rúa e ver a imaxe que vos poño da sección de embutidos , carnes e queixos tan limpa e ordenada é un punto de atracción. Alí entrei con María , ela mercou algunhas cousiñas doces para a súa avoa , eu fixenme con máis pastas de Sandro Dessi neste caso de limón e de cebollino así como cunha sabrosa e potente sobrasada menorquina que xa estou rematando do boa que estaba.


Sorte de levar a equipaxe tasada porque as tentacións foron moitas e o viño pesa abondo.