lunes, abril 21, 2008

Parón




Houbo na pasada semana unha parada no blog debido a motivos profesionais , posto que entre gardas e o intensivo curso de Instructor en Soporte Vital SEMES-AHA, ao que fun gracias á miña empresa ,o 061, non tiven tempo para nada.
Incluso por iso perdín de ir á despedida do gran amigo Alfonso Calleja por terras baleares, pero o curso e a titulación penso que eran o suficientemente importantes para facer ese sacrificio.
Por outra banda quero dar as gracias a Toño Iglesias , médico compañeiro do 061 e dende logo ao meu compañeiro e socio Tato Vázquez a quen lles debo dalgunha maneira o ter acudido a este curso. Non sei se verán nunca o agradecimento pero aí queda.


Dende xa voltamos á normalidade.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Como veo que ya estás en "circulación" quisiera preguntarte algo. A mi hijo de 2 años le van a hacer un pHmetría gastroesofágica y me dicen que no le van a aplicar anestesía y ¡estoy un poco asustada!¿Me puedes comentar algo sobre esta prueba? En el peor de los casos, ¿qué información te puede dar esta prueba?
Gracias.

Anónimo dijo...

Las gracias datelas a ti mismo. Solo acuden los que lo merecen y lo aprueban los que valen. Lo demás y permiteme la expresión son "caralladas".

Un abrazo:

O compañeiro, socio e para miña honra amigo.