jueves, abril 24, 2008

Os curas decidiran a túa sedación

O "no va más" da desvergoña, un auténtico atentado contra a independecia dos profesionais sanitarios, na Comunidad de Madrid, a que manda, Esperanza, ten que devolver dalgunha maneira os favores e os cables que lle ven botando a Igrexa. Non se lle ocorreu mellor modo que darlle aos curas voto para decidir sobre o tratamento aos enfermos terminais nos hospitais publicos.
Realmente eu pensaba que non se podía ir máis lonxe da infamia de Leganés, pero estes "cavernarios" seguen a sorprender. Un cura vai decidir se os pacientes precisan sedacións ou analsexia, e xa se sabe a eles gústalles o de "MORRER CON DOR" pero a dor de outros non a propia.
Eu , que teño estado con moitos destes pacientes en agonía, ardo en desexos de estar na de Esperanza Aguirre ou na de Rouco, préstome voluntario gratuito. Cando entre estertores , xa sen poder falar, os seus ollos cansados pidan atemorizados a axuda que todo o mundo precisa lembrareilles a todos aqueles que morreron con sofrimento pola súa ruindade . Logo collerei a Morfina e o Midazolam pautados e co respeito que merece calquera vida procederei a sedalos para que nunca máis volvan a sofrir.
Asqueado xa de curas e bispos e dos seu monicreques, súmome á campaña da Sexta de marcar a casilla dos fins sociais.
Eu , dende que pago, sempre o fixen.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Yo ya sin duda, que tampoco la tenia, me borro, voy a empezar con el papeleo yaaaaaaa, se van a reir de su Santa Madre.

Pilar Ermua-Zobra