miércoles, marzo 26, 2008

Restauradores Jetas


Aínda que se me acuse de ser un pouco "cascarrabias" non é habitual atopar nesta páxina críticas negativas a restaurantes, moitas veces estou tentado pero prefiro falar daquelo que me gustou e obviar o que me desagrada.

Recentemente, hai poucos días fun a un suposto restaurante, un local que para min é un mesón de segunda, levado un pouco pola inicativa de bos amigos meus dos cales non entendo a preferencia por ir a él. A cousa foi un desastre: eramos 11 pero habendo sitio para estar todos xuntos separaronnos en 2 mesas, algo que xa de entrada me parecía inconcebible, non marchei so por amistade. Despois tomamos un entrante mínimo dunhas gambas (das normais) e un solombiño de terneira, bo pero non inmenso, un Ribera normal (Cillar de Silos), algún postre e unha copa , de resultado 50€ por cabeza, UN ROUBO . Algún podería preguntarse se estaba nun marco sensacional pero non tratábase dun mesón co forno das brasas a 2 m dos comensais, cunha nube de fume no ambiente (todos levamos algo da parrillada nas roupas), servicio da casa pouco agradable e localizado no interior da península do Grove sen ningún tipo de vistas.

Quedounos cara de parvos e o cabreo que collemos algúns que xa tiñamos a ese mesón como local non grato foi inmenso , polo cal rompo a tónica habitual que sigo no meu blog e vos aseguro que o Restaurante Sansibar en Balea (O Grove) non é un lugar recomendable.

Parte da culpa foi miña por deixarme levar a un mesón de carnes ,alí onde o peixe e os mariscos son os reis, tendo ademais un restaurante non moi grande ao lado (O Muiño,no Espiño) pero con especialidades da zona ben seleccionadas (nécoras, berberechos, centolas, navallas, caldeirada de raia, etc) no que con eses cartos levas inxesta de fósforo para moitos meses.

Unha pena pero a min non me pillan noutra desas.

3 comentarios:

datelavueltaqueensantiagosehaceasi dijo...

XA VAS TER JALEO CON RAFA, QUE PARA EL É UN DOS TRES MELLORES RESTAURANTES DE SAN VICENTE.
DANI.

Rafik dijo...

ja, ja, xa che dixen que tiñas tódala razón. Por certo que non volvo por alí...

Pobre Monic

nanita dijo...

A ver si caes del guindo con otros como el Tango!

Al Sansibar juré q no volvia x precio y por LENTOS!