lunes, febrero 25, 2008

Ons dende A Siradella e outras historias












Marchei o sábado cara ao Grove, pola noite cumprín con costumes habituais cando piso a vila meca, ceamos na Taberna do Lavandeiro, moluscos e a súa gran caldeirada de pulpo (o local de Moncho merece que lle faga próximamente unha mención en solitario) e a tomar unha copiña ao Vinilo : un local único coa mellor seleción musical que eu coñeza en Galicia gracias ao amigo Nano.




Xa o domingo , facendo de "anfitrión" de María e Cia anduvemos de paseo por aquelas terras que tantos anos nos levan servindo de segundo fogar a min e a moitos dos que len Paparevivir. Das voltas dadas quédome con esta foto da Illa de Ons tomada dende o monte Siradella á tardiña, góstame fotografiala (teño moitas fotos dela dende SV) porque levo vendo dende moi pequeno o seu perfil e daquelas quedoume certa fascinación xa que era ¡unha illa! , ahí tan cerquiña , que de neno sempre quixen ir a ela pero que non conseguín visitar ata os 14-15 anos.




Logo xa viñeron outras moitas visitas, moitas delas a bordo do "Pitufo", que dende logo non disminuiron o meu interese . Seica Ons ten unha historia moi interesante chea de corsarios , disputas, colonos, contrabando , etc.




Hoxe forma parte do PN Illas Atlánticas e recentísmas investigacións confírenlle á propiedade ao Apostol Santiago nas mans do Arcebispo como o seu representante, unha historia sensacional de falsificación de arquivos históricos polo propio clero agora descuberta. Máis motivos para a fascinación.




Máis fotos:




4 comentarios:

Un paseo por las nubes dijo...

Las fotos son tuyas? Me encantan
Y las Ons me encantan tambien, es un pequeño paraiso gallego.
El bocadillo de calamares del Chechu, las duchas de agua fria, las caminatas.. y bueno muchas cosas, me trae muchos buenos recuerdos.

O pai de batman e spiderman dijo...

Lo que sí que tiene historia es el Pitufo ...si esos camarotes hablaran, ¿eh, Tipo?
Diossss, cuánto gozamos ese barco y cómo lo echo de menos ahora!!

Bolas dijo...

Y esas regatas con el Moraira (siempre perdiais), y esas latas de zamburiñas.... Las siestas de tu padre en Balea....

Bolas dijo...

Ah y se me olvidaba, esas orzadas debido al minusculo tamaño de la pala del timón. Que gran barco, y sobre todo que tiempos.....