domingo, noviembre 04, 2007

Un libro de cogomelos e níscalos






Merquei o outro día este libro de cogomelos , a súa autora é Marisa Castro, profesora da Universidade de Vigo. O libro é dende logo moi completo con centos de fotos dos fungos e detalles dos mesmos para axudar na súa recolección e non ter problemas, supoño que un bo libro para alguén que coma min so recoñece con garantías 3 tipos . Ademais diso ven con moitísimas explicacións sobre os mesmos , consellos para apañalos e incluso receitas. Dos libros que me ensinaron na librería sobre esta temática pareceume o máis completo, adpatado a Galicia e dun tamaño que se pode levar o monte.

O problema está agora en atopar agora os cogomelos pois con esta seca non os hai, onte saín a buscalos a Catasós e so había dos que viven nas madeiras e nos troncos vellos. Alomenos puiden usar a guía como práctica e identificar algúns dos que vin que por certo se non me equivoco non eran comestibles e chámanse Gymnopilus Penetrans (Kg se ves esto e estou errado manda mensaje), parece ser que algunhas setas deste tipo provocan na xente unha risa continua e alucinóxena.



Pero si no monte non os hai sempre nos queda o mercado. No Haley atopei hai un par de días estes níscalos. Estaban realemnte bos e frescos. O prezo é elevado pero non prohibitivo, a bandexa debía de andar polos 3-4€ , 15€ Kilo, polo que ben valen para un capricho


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Síntoo Nico: Marisa Castro son eu. E os do Haley vendinllos tamén eu
Kg

Anónimo dijo...

cogumelos...interesante
Calexa