miércoles, octubre 24, 2007

Avances tecnolóxicos

Estes días estou facendo unha serie de probas no blog, empecei polo estética visual pois había queixas pola pantalla escura aínda que para min a outra plantilla era máis elegante. Tamén hai novos banners(non definitivos por agora).
Como xa vistes tamén teño as novas que van saíndo en El País en tempo real e por último o máis alucinante trátase da retransmisión en directo que permite a comunicación mentres estou co ordenador.
Está na páxina stickam e terei a cámara prendida de cando en vez cando esté actualizando e podedes chatear conmigo en tempo real, tamén me permite poñer videos no momento ou a música que eu decida, algo como de ciencia-ficción.

Xa estou pensando en emitir unha receita en directo.
PD: nas primeiras probas xa falei con Nani e Pedro Pablo. Próxima sesión mañán no almorzo

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Que morbo!! Conectate...

Pedro P.

Xan dijo...

Se traballases un pouco e te deixaras destas tonterias. O blog esta ben pero notase que non e para aportar cousas senon para intentar ser o que non eres

Nico dijo...

Mira Xan, non sei quen es , pero eu traballo o que me toca e máis: jódete e espabila se o teu traballo non te permite facer outras cousas. Ademais do meu traballo,dou clases, teño unha empresa, me distraigo con este blog e algunha cousiña máis ben importante noutros eidos.
Eu aquí trato de divertirme un pouco,ninguén esta obrigado a entrar e ademais góstame probar as cousas novas que van saíndo aínda que logo as quite.

Anónimo dijo...

Muy bien contestado,Nico,cada uno hace lo que le peta.Me encanta el blog y las recetas lo mas, ya hice unas cuantas.

Rafik dijo...

Nico: pasando de imbéciles

Anónimo dijo...

Ese Xan pode ser tam�n Luci.

Anónimo dijo...

xan=luci=rafik

Nico dijo...

Sí home sí, non trago rapaz.

nanita dijo...

eres o "bravo do pais"

Rafik dijo...

Buenos días:

hijosdeputa=localizables=apaleables

Grendel dijo...

...os lo he dicho mil veces, sólo dadme una foto y una dirección.