lunes, mayo 14, 2007

O exame


Agradezo a vosa paciencia e as mostras de ánimo ante o exame que tiven o pasado sábado. Para non andar respondendo a todos xa vos vou contando que me saíu bastante ben, teño unha boa nota tanto na Teoría coma no Galego e si no Práctico quito unha nota parecida estou seguro de que acadarei a praza porque nos méritos teño a puntuación máxima (como moita xente). O próximo exame práctico será o día 23 pero para ese non teño que estudar máis.

Moitas gracias pola vosa preocupación

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Sí estamos interesadisimos hay dios mio

Anónimo dijo...

Enhorabuena, Tipo,
seguro que la plaza es tuya, merecida la tienes.
Uma aperta
Pallarés

Nico dijo...

Como podedes ver na ortografía do Anónimo queda ben clariño que é analfabeto. Tes que revisar as diferencias entre os verbos e as interxeccións pasmón

O pai de Batman dijo...

Enhorabuena, Tipolás!!, márcate una cenita de celebración con los colegas ...cocinada por ti, of course.