viernes, abril 20, 2007

Grupo de emerxencias cardiovasculares



Hoxe preséntase en santiago, dentro do programa do Congreso Galego da Sociedade Española de Urxencias e Emerxencias (SEMES) o Grupo Galego de Estudio das Emerxencias Cardio-Vasculares. Este grupo ten como finalidade estudiar as peculiaredades de ditas patoloxías no noso país, poñer en marcha liñas de investigación e formular guías de actuación para os profesionais das Urxencias en Galicia.

Como un dos membros fundadores do grupo tería que estar hoxe na presentación en Santiago pero a amistade é máis poderosa que a ciencia, polo que lle pedín o meu compañeiro, socio e amigo Fran que me sustituira na ponencia. Dende aquí quérolle mandar un saúdo e gracias por aceptar sen moito tempo o marrón que o Dr Casal e máis eu te metemos. Evidentemente o 61 e as Urxencias do Hospital do Salnés son os Servizos máis implicados neste proxecto

Esta é unha foto dos meus tempos do Hospital do Salnés con Fran e Lucía

3 comentarios:

datelavueltaqueensantiagosehaceasi dijo...

LUCÍA TEN MOZO? COIDO QUE ULTIMAMENTE GÚSTAME MÁIS O PERSOAL SANITARIO DE TANTO VER HOUSE A ANATOMÍA DE GREY.
DANI.

O pai de Batman dijo...

Esa Lucía tiene un pase ...¿no?

Anónimo dijo...

Nécoras cabrón,como me mola a rapaza esa.
Este no lo firmo que me da verguenza