jueves, marzo 01, 2007

Nova Empresa



Onte quedou casi rematada a constitución dunha nova empresa. Algúns de vos xa sabiades das miñas intencións de constituir unha sociedade para darlle algo de forma e xeito a todo o traballo de docencia e organización formativa que dende tempo estou levando a cabo. Contarei nesta nova andadura, xa bastante madurada dende hai tempo, con dous compañeiros e amigos: Tato Vázquez, médico e Xefe do meu antigo Servicio de Urxencias do Hospital do Salnés e Fran Martínez , enfermeiro coma min e cunha traxectoria profesional similar a miña, os dous collemos a excedencia do Hospital para marchar o 061 de Galicia. Ambolos dous teñen unha amplísima experiencia en docencia e cuestións organizativas de formación.

Esta empresa adicarase en principio a formación socio-sanitaria e continuada prefernetemente nas tres seguintes áreas: concursos de formación socio-sanitarios , formación continuada en empresas e formación en emerxencias.Non dou máis detalles polo tema da cmpetencia. Se algún está interesado en máis detalles que me chame. Ademáis xa temos a medio plazo pensado desenrolar algunhas innovacións tecnolóxicas na xestión dos servicios sanitarios.

Espero contar con algún dos meus amigos como docentes (ben remunerado claro) xa que as áreas da formación socio-sanitaria hoxe en días son moi extensas debido a recente Lei de Dependencia, precisaremos principalmente para esta tarea aparte de persoal sanitario que xa temos falado: Psicólogos, Traballadores sociales, Terapeutas ocupacionales, Fisioterapeutas, profesores de idiomas, etc.

Arriba tedes os dous probables nomes da empresa: "Sabemos Formación e Tecnoloxía do Coñecemento" pola súa evidente relación coa actividade e "NiFTa Formación e Tecnoloxía do Coñecemento" de Nico, Fran e Tato. Agradeceriavós que me dixerades cal vos gosta máis nos comentarios.

Por último darlle as gracias a Pallares e a Zalo pola súa axuda na redacción do Plan de Empresa nas áreas de Marketing e Financieiro

11 comentarios:

Teresito dijo...

Me gusta más Sabemos.Eso de hacer el nombre con iniciales de los socios está muy visto. Por otro lado con lo de sabemos parece que os vais un poco de listillos,pero suena bien.

Teresito dijo...

Aah!!ya que lo mencionaste,donde está Zalo?

Rafik dijo...

Sorte na singladura empresarial, é un mundo complicado. No tema de traballo, tes que relativizar o da amizade (contar con algún dos meus amigos como docentes), os amigos e o traballo soen ser auga e aceite, aínda que no meu caso a experiencia con Zalo foi positiva.

Nico dijo...

Querido Rafa , chegaron a ser amigos despois de TRABALLAR con eles máis de 5 anos...

Anónimo dijo...

GÚSTAME MÁIS NIFTA,OU A VARIANTE NÍFRATA -SONA A NOME DEUSA GREGA-. MOITA SORTE E LEMBRA QUE CANDO ESTEA TODO PLENAMENTE PECHADO TEREMOS QUE FACERTE ALGUNHA REPORTAXE.
DANI.
P.D. EU TAMÉN QUERO SABER QUE É DE ZALO.

Rafik dijo...

eu non me refería a esos...

Rafik dijo...

eu non me refería a esos...

Anónimo dijo...

ánimo nico. Espero que te vaya de coña y que dentro de unos años podáis tener unidades improductivas y me des cobijo...aunque si el plan de marketing lo ha hecho el pallas...

A por ellos tipu. Bicos de Alfonso

Anónimo dijo...

Nicolaidis,
Lo de sabemos, siendo buena idea, me parece muy agresivo inicialmente. Coincido con tu hermana que lo de las iniciales está más visto que el TBO, y, además, no se acuerda ni la Tana de las putas letras luego (por mucho que todos querramos ser IBM).
Yo iría a algo en esa línea pero más ligero, más soft.
Todo esto sea dicho desde la mejor de las intenciones. Por cierto, un placer colaborar, lo que necesites, virilicuá estamos.
Uma aperta.

Anónimo dijo...

Me alegra mucho conocer esta noticia porque iniciar una aventura siempre implica una gran dosis de ilusión; tener ilusión por algo, sea lo que sea, es lo que da sentido a nuestro día a día. Así que mucha suerte y no pierdas nunca la ilusión por llevar tu proyecto a donde tu(vosotros) desees.
Respecto al nombre me quedo con el primero de los dos que propones "Sabemos", pero lo trataría de hacer más corto. Algo como "Sei", "SEA" (saber e aprender), ...

Marta L dijo...

q buena idea, mucha suerte. a mi m gusta más sabemos como a teresito,q tal?